سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Black Shark

Florian Wimmer ، ?? Florian Schmitt ، ? Tanja Hinum-Balaz ( ترجمه شده توسط سابرینا هارتمان) ، 07/19/2018بازی آندروید ARM گوشی های هوشمند صفحه لمسی

رویای یک گیمر تحقق پیدا کرد؟ تلفن بازی Xiaomi Black Shark یک سیستم خنک کننده با آب ، یک کیس فلزی در یک طراحی صنعتی و یک گیم پلی اختیاری ارائه می دهد. آیا گیمرها باید نسبت به این گوشی مبهم باشند یا فقط اکسنتریک ها آن را از چین وارد می کنند؟ در بررسی ما اطلاعات کسب کنید.

 

 

تلفن بازی Xiaomi Black Shark

در زمانی که همه در حال حاضر دارای تلفن هوشمند هستند ، تولیدکنندگان برای جلب مخاطبان هدف جدید باید ایده های جدیدی ارائه دهند. بنابراین تولید کنندگان به گروهی از مشتریان باز می گردند که معمولاً مایل هستند مبلغ بیشتری را برای یک "دکل" خوب خرج کنند و ضمن قدردانی از مفاهیم طراحی غیر معمول: گیمرها. ما قبلاً Razer Phone 2017 را مورد بررسی قرار داده بودیم  - گوشی شیائومی شیائومی حداقل اگر به اندازه Razer Phone پیش بینی نشده بود ، اگر بیشتر نبود ، و اکنون تازه وارد آزمایشگاه تست ما شده است.

 

چندین بهینه سازی برای تبدیل Black Shark به رویای هر گیمر وجود دارد: اول ، یک منوی ویژه با یک دکمه که به کاربر امکان می دهد بازی های نصب شده را بسیار سریع باز کند. سپس این گوشی از یک گیم پد به عنوان یک لوازم جانبی اختیاری نیز بهره می برد و با یک اسنپدراگون 845 با آب خنک برای عملکرد فوق العاده ای همراه است.

 

با این حال ، گوشی بازی Xiaomi دارای یک نقص است: برخلاف سایر تلفن های هوشمند شیائومی ، این یکی هنوز به طور رسمی در اروپا موجود نیست. این سفارش را می توان از طریق فروشگاه های واردات سفارش داد ، مانند tradingshenzhen.com ، که خوشبختانه این دستگاه تست را در اختیار ما گذاشت. علاوه بر این ، کاربران مجبورند با منوهایی که فقط بخشی از آن به انگلیسی ترجمه شده اند ، فقدان باند LTE 20 ، اندروید محدود و بدون خدمات گوگل و منبع تغذیه چینی برخورد کنند. برای جبران دومی ، آداپتور اتحادیه اروپا توسط برخی خرده فروشان درج شده است. این اشکالات با قیمتی نسبتاً پایین تعادل می یابند: بسته به گزینه های سخت افزاری انتخابی ، قیمت ها به 419 یورو (487 پوند) شروع می شود که برای یک تلفن هوشمند رده بالا بسیار پایین است.

 

به غیر از موارد ذکر شده Razer Phone 2017 ، ما همچنین دستگاه تست خود را با تلفن های هوشمند رده بالا مانند Samsung Galaxy S9 + ، OnePlus 6 و Honor 10 مقایسه می کنیم .

 

good (86%)

Xiaomi Black Shark

Qualcomm Snapdragon 845Qualcomm Adreno 630

Smartphone - 07/13/2018 - v6

دستگاه تست با ادای احترام از tradingshenzhen.com

تصویر رتبه بندی مجاز خود را به عنوان PNG / SVG بارگیری کنید

 

کار برای دفترچه یادداشت

 

آیا شما یک تکنسین هستید که می دانید چگونه بنویسید؟ سپس به تیم ما بپیوندید! به خصوص انگلیسی زبانان بومی خوش آمدید!

 

در حال حاضر تحت نظر: 

ویرایشگر اخبار و تحریریه -  جزئیات در اینجا

 

کوسه سیاه شیائومی ( سریال کوسه سیاه )

پردازندهQualcomm Snapdragon 845

آداپتور گرافیکیQualcomm Adreno 630

حافظه6144 مگابایت  

نمایش دادن5.99 اینچ 2: 1 ، 2160 x 1080 پیکسل 403 PPI ، صفحه لمسی خازنی ، IPS ، براق: بله

ذخیره سازی64 GB UFS 2.1 فلش ، 64 گیگابایت  

، 58 گیگابایت رایگان

وزن190 گرم (= 6.7 اونس / 0.42 پوند) ، منبع تغذیه: 68 گرم (= 2.4 اونس / 0.15 پوند)

قیمت419 یورو

توجه: تولید کننده ممکن است از اجزای سازنده های مختلف از جمله صفحه نمایش ، درایو یا میله های حافظه با مشخصات مشابه استفاده کند.

همه مشخصات را مشاهده کنید

 

 

[+] به مقایسه اضافه کنید»دستگاه ها را با 0 مقایسه کنید

موتورولا موتورو E6 پلاس

75? بررسی گوشی هوشمند موتورولا Moto E6 Plus: باتری سنگی می خورد ، اما عملکرد آن متوقف می شود

بررسی تلفن های هوشمند OnePlus 7T Pro McLaren Edition - پرچمدار با صفحه نمایش 90 هرتز

بررسی 87? OnePlus 7T Pro McLaren Edition Review Smartphone - پرچمدار با صفحه نمایش 90 هرتز

نقد و بررسی لپ تاپ بازی MSI Alpha 15 Hands-On Gaming

بررسی لپ تاپ MSI Alpha 15 Hands-On Gaming: Ryzen و Navi به جای Intel و NVIDIA

Razer Blade Pro 17 4K UHD 120 هرتز بررسی لپ تاپ: سرانجام ، نمایشگر 17 اینچی 4K تقریباً بدون شبح

87? Razer Blade Pro 17 4K UHD 120 Hz Review Laptop: سرانجام ، نمایشگر 17 اینچی 4K با تقریباً بدون شبح

صفحه بعد ?

مورد - لباس بازی حق بیمه

 

برخلاف طراحی زاویه دار اما کلی ناقص Razer Phone 2017 ، تلفن بازی Xiaomi Black Shark عجیب تر است: این مورد مشکی توسط یک نوار سبز فلزی قاب بندی شده است. دکمه سمت چپ گوشی دارای لبه سبز است و همچنین می توانید لهجه سبز اضافی را در قسمت عقب گوشی به همراه یک آرم سبز در مرکز پیدا کنید. کیس از فلز ساخته شده است ، اما قسمت مرکزی عقب آن پلاستیک است. به گفته شیائومی ، دلیل این امر ، گرفتن بهتر در سطح ساخته شده از پلاستیک به جای فلز است. Black Shark به رنگ مشکی و خاکستری موجود است ، اما فقط نوع سیاه را می توانیم بصورت آنلاین پیدا کنیم ، که این هم یک موردی است که ما در اینجا مرور می کنیم.

 

حاشیه های نمایشگر در طرفین بسیار باریک هستند و حاشیه های بالا و پایین آن نیز زیاد نیست. سنسور اثر انگشت در زیر صفحه قرار گرفته است. پرونده در برابر فشار بسیار مقاوم است و نمی توان آن را پیچید. علی رغم مکانیسم خنک کننده دقیق ، Black Shark تنها 190 گرم وزن دارد که باعث می شود کمی سبک تر از Razer Phone 2017 باشد. به لطف گوشه های گرد آن ، راحتی در دست استراحت می کند. به هر حال ، آرم موجود در قسمت عقب با چراغهای LED دارای نور پس زمینه است و می توان برای تماس های دریافتی یا اطلاعیه های خاص ، روی آن چشمک زد.

 

 

تلفن بازی Xiaomi Black Shark

تلفن بازی Xiaomi Black Shark

تلفن بازی Xiaomi Black Shark

تلفن بازی Xiaomi Black Shark

تلفن بازی Xiaomi Black Shark

تلفن بازی Xiaomi Black Shark

تلفن بازی Xiaomi Black Shark

صفحه 10 لپ تاپ

چند رسانه ای ، بودجه چند رسانه ای ، بازی ، بودجه بازی ، بازی سبک ، کسب و کار ، دفتر بودجه ، ایستگاه کاری ، Subnotebooks ، اولترابوک ، Chromebook ها

 

زیر 300 دلار / یورو ، زیر 500 دلار / یورو ، 1.000 دلار / یورو

 

بهترین نمایش ، برای دانشجویان دانشگاه

 

10 گوشی برتر برتر تلفن

هوشمند ، فبلت ، ≤ 5 اینچی ،  دوربین های هوشمند نوت بوک 10 دوربین برتر زیر 160 یورو

 

مقایسه اندازه

      کوسه سیاه شیائومی       سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس       Razer Phone 2017       OnePlus 6       افتخار 10

161.6 mm / 6.36 inch

75.4 mm / 2.97 inch

9.3 mm / 0.3661 inch

190 g

0.4189 lbs

158.1 mm / 6.22 inch

73.8 mm / 2.91 inch

8.5 mm / 0.3346 inch

189 g

0.4167 lbs

158.5 mm / 6.24 inch

77.7 mm / 3.06 inch

8 mm / 0.315 inch

197 g

0.4343 lbs

155.7 mm / 6.13 inch

75.4 mm / 2.97 inch

7.75 mm / 0.3051 inch

177 g

0.3902 lbs

149.6 mm / 5.89 inch

71.2 mm / 2.8 inch

7.7 mm / 0.3031 inch

153 g

0.3373 lbs

Add an additional device (search by model, GPU, CPU, storage)

 

 

ویژگی ها - Xiaomi Black Shark بدون MicroSD

Fitbit با خرید Google موافقت کرده است.  (منبع: Fitbit)

Fitbit قرار است توسط Google با قیمتی بیش از 2 میلیارد دلار خریداری شود

در حال حاضر دو پردازنده جدید در رده های برتر ULV از سطح ورودی اینتل قرار دارند.  (منبع: Anandtech)

CPU های Intel Comet Lake-U Pentium Gold 6405U و Celeron 5205U اکنون در دسترس هستند

شایعه شده است که لیلیت رئیس نهایی در Diablo 4. است (منبع: هنر مفهوم ناخوشایند)

اطلاعات جدید Diablo 4 جلوتر از BlizzCon است

معاملات جمعه Dell Black Black از امروز شروع می شود: XPS 13 با قیمت 799 دلار ، مانیتور 24 اینچی 144 هرتز با قیمت 99 دلار ، مبدل های Inspiron با 199 دلار و بسیاری موارد دیگر

معاملات جمعه Dell Black Black از امروز شروع می شود: XPS 13 با قیمت 799 دلار ، مانیتور 24 اینچی 144 هرتز با قیمت 99 دلار ، مبدل های Inspiron با 199 دلار و بسیاری موارد دیگر

صفحه بعد ?

دستگاه تست ما ارزان ترین نوع بلک کوسه است و با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت فعلی حدود 419 یورو (487 پوند) در اینترنت به بازار عرضه می شود. کاربرانی که مایل به پرداخت 40 یورو اضافی (46 دلار) هستند ، در عوض 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه دریافت می کنند. ظاهراً یک نوع با 256 گیگابایت فضای ذخیره نیز وجود دارد ، اما هنوز برای خرید در دسترس نیست. در هر صورت ، هر یک از انواع با تلفن های هوشمند رده بالا در حال حاضر است ، اما  Razer Phone همیشه با 8 گیگابایت رم همراه است و در اینجا مزیت ناچیزی دارد. Xiaomi Black Shark یک تلفن دو سیم کارته است ، اما امکان ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی امکان پذیر نیست.

 

سمت چپ: اسلات سیم کارت ، کشویی Shark Space

سمت چپ: اسلات سیم کارت ، کشویی Shark Space

سمت راست: دکمه آماده به کار ، صدای چرخش صدا

سمت راست: دکمه آماده به کار ، صدای چرخش صدا

پایین: درگاه USB-C ، بلندگوها

پایین: درگاه USB-C ، بلندگوها

بالا: بدون درگاه

بالا: بدون درگاه

نرم افزار - Xiaomi Black Shark فقط دارای نرم افزار انگلیسی است

شیائومی خصوصاً برای سری Black Shark خود رابط کاربری جدیدی با نام JoyUI ایجاد کرد. این محصول مبتنی بر MIUI است که برای سایر تلفن های هوشمند شیائومی استفاده می شود اما دارای طراحی تیره تر و چندین ویژگی اضافی است. سیستم عامل هنوز اندروید است. نسخه 8.0 بر روی دستگاه تست ما نصب شده است ، و دارای تکه های امنیتی از فوریه 2018 می باشد ، به این معنی که آنها قدیمی تر هستند.

 

هیچ bloatware از پیش نصب شده در این گوشی وجود ندارد ، اما این سیستم نیز هیچ برنامه Google ندارد. با وجود سرویس های Google که در لایه های عمیق تر سیستم وجود ندارد ، می توانید اجرای Google Play Store برای اجرای این دستگاه را نسبتاً دشوار کنید. شیائومی دستورالعمل های مرحله به مرحله را برای این کار در انجمن های این شرکت ارسال کرد ، که حتی کاربران با تجربه کمتری قادر به دسترسی سریع به فروشگاه Google Play را دارند.

 

Xiaomi Black Shark ممکن است برای کودکانی که دوست دارند از طریق تلفن خود بازی کنند ، به یک مزاحم تبدیل شود ، زیرا این ویژگی برای والدین دارای ویژگی امنیتی محافظت شده از رمز عبور است که می توانند از آنها برای محدود کردن زمان استفاده برای برنامه های فردی استفاده کنند. کاربران بزرگسال همچنین می توانند یک ویژگی ضد اعتیاد را فعال کنند که برنامه ها را بعد از دو یا چهار ساعت بسته می کند یا حداقل پیامی را نمایش می دهد که کاربر را ترغیب به استراحت می کند.

 

نرم افزار تلفن بازی Xiaomi Black Shark Gaming

نرم افزار تلفن بازی Xiaomi Black Shark Gaming

نرم افزار تلفن بازی Xiaomi Black Shark Gaming

 

ارتباطات و GPS - گمشده باندهای LTE برای اروپا و Wi-Fi آهسته

طبق گفته سازنده ، Xiaomi Black Shark فعلاً تنها بازار چین را هدف قرار داده است ، بنابراین کاربران بین المللی باید بدون پشتیبانی باند LTE 20 این کار را انجام دهند ، به این معنی که کاربران نمی توانند در برخی مناطق به شبکه LTE وصل شوند و به جای آن مجبورند برای HSPA حل و فصل کنند. پشتیبانی این تلفن هوشمند از باند فرکانس به طور کلی بسیار محدود است و برای مسافران مکرر مناسب نیست. ما فقط در هنگام تست در شبکه D2 آلمانی و 4G در شبکه E ، 3G یا 4G را با استقبال بسیار بد دریافت کردیم ، در حالی که در هر دو شبکه با OnePlus 5T یک دریافت خوب LTE + داشتیم.در همان مکان Black Shark گزینه جالبی را برای استفاده از DTE LTE ارائه می دهد ، بنابراین هر دو سیم کارت می توانند همزمان به شبکه LTE وصل شوند. با این حال ، سیم کارت دوم هنوز هم نمی تواند برای مرور اینترنت در طی تماس تلفنی استفاده شود. طبق گفته شیائومی ، VoLTE پشتیبانی می شود ، اما ما نتوانستیم تنظیمات مربوطه را پیدا کنیم - درست مثل اینکه نتوانستیم تنظیم تماس را از طریق Wi-Fi (VoWiFi) پیدا کنیم.

 

در مورد Wi-Fi: تمام استانداردهای فعلی تا 802.11 ac پشتیبانی می شوند که آنتن ها در گوشه های منطقه پلاستیک در قسمت عقب گوشی قرار دارند. Xiaomi Black Shark خیلی خوب این امکانات را از بین نمی برد ، اگرچه: با 116 Mb / s (بارگیری) و 117 Mb / s (بارگذاری) ، تقریباً سرعت سایر تلفن های هوشمند رده بالا با روتر مرجع ما Linksys EA8500 مطابقت ندارد. .